Ga je een klantevent organiseren om je merk of product op de kaart te zetten? Of heb je iets anders te vieren met je klanten? Leuk! Een klantevent is een van de mooiste manieren om interactie te creëren met je doelgroep of community.
Bij Jaarbeurs krijg je meer dan alleen de evenementenlocatie. Je kiest namelijk voor een team met jarenlange ervaring. Met maar liefst meer dan 100 jaar op de teller, weten wij precies hoe je een klantevent vol beleving kunt organiseren. En daar helpen we je graag bij. Je krijgt één aanspreekpunt die het hele traject voor je klaarstaat. We zijn trots op onze flexibiliteit, gastvrijheid en kennis van congressen en evenementen. Samen zorgen we ervoor dat elk detail klopt, zodat jij en je gasten volledig het evenement kunnen beleven.
Jaarbeurs ligt direct naast Utrecht Centraal en is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Bovendien bieden wij meer dan 3000 parkeerplaatsen en meer dan 40 laadpalen. Vanaf Schiphol Airport ben je er in slechts 30 minuten.
Wij serveren hoofdzakelijk vegetarische gerechten, met seizoensgebonden, lokale ingrediënten. Onze catering wordt voortdurend vernieuwd in samenwerking met topchefs en duurzame partners.
Hoe groot of klein je klantevent ook is, wij hebben er de ruimte voor.
Optioneel: Specificeer je resultaten nog wat verder met een zaalopstelling
Arena
Boardroom
Cabaret
Carre
Kring
Ronde tafel 8
Ronde tafel 10
School
Theater
U – vorm
Examen
Vergaderzalen
Media Plaza
Media Plaza
Media Plaza
Media Plaza
Media Plaza
Media Plaza
Vergaderzalen
Media Plaza
Media Plaza
Media Plaza
Media Plaza
Media Plaza
Media Plaza
Vergaderzalen
Media Plaza
Media Plaza
Beatrix Theater
Julianagebied
Julianagebied
Julianagebied
Julianagebied
Congreslocatie
Congreslocatie
Beatrix Theater
Vergaderzalen
Media Plaza
Vergaderzalen
Media Plaza
Beatrix Theater
Vergaderzalen
Media Plaza
Beatrix Theater
Congreslocatie
Congreslocatie
Julianagebied
Media Plaza
Beatrix Theater
Media Plaza
Congreslocatie
Beurslocatie
Beatrix Theater
Beatrix Theater
Beurslocatie
Beatrixgebouw
Beurslocatie
Beurslocatie
Beurslocatie
Beurslocatie
Beurslocatie
Beurslocatie
Beurslocatie
Beurslocatie
Ontdek wat Jaarbeurs voor jou kan betekenen. We zien je graag binnenkort!
Wat is je doel van het klantevent? Wil je het merk extra onder de aandacht brengen? Interactie met de doelgroep? Meer verkopen? Vraag jezelf af wanneer het klantevent voor jou succesvol is. En niet vergeten: formuleer het doel op een heldere manier. Op die manier kan je later meten en evalueren of het ook daadwerkelijk succes is geweest.
Dit is misschien wel onze beste tip: geen klantevent zonder thema! Je kunt namelijk zoveel leuke dingen doen met een thema. Trek het door naar de aankleding en de promotie bijvoorbeeld. Of de catering. De kleuren in de zaal en de andere decoratie. Of zelfs je sprekers, sessies of workshops. Geloof ons, kies eerst een thema en bouw daar vervolgens beleving omheen.
Verwonder mensen. Dát is wat ze willen. Ze nemen namelijk de tijd om naar jouw event te komen, laat ze daarom zien dat het de moeite waard is. Selecteer bijzondere muziek, gebruik geuren, unieke gerechten of hapjes en organiseer een indrukwekkende show.
Niemand zit te wachten op een programma waar je alleen maar informatie zendt. Maak het programma daarom interactief. Laat klanten workshops volgen, producten testen en vragen stellen. Vraag hen om feedback. Ga het gesprek met ze aan.
Mensen houden ervan om zich speciaal te voelen. Nodig bezoekers uit met een gepersonaliseerde kaart bijvoorbeeld. En ontvang ze met een uniek welkomstpakketje of een eigen batch. Vergeet ook de follow-up niet na het klantevent. Stuur een persoonlijke kaart of herinnering. Dit heeft een enorm effect op de beleving van jouw klanten.
Elk event heeft een wauw-moment nodig. Een groots entree, een verrassende act of een uniek cadeautje. Maar wat misschien nog wel het beste werkt? Go out with a bang! Of beter gezegd: hoe je je publiek achterlaat, heeft het grootste effect op hoe ze erop terugkijken.