Wij bieden je de ruimte om te groeien. Als mens, als organisatie en als markt. Bij ons vertel jij je verhaal. Wij doen de rest. Je hoeft je (als je dat niet wil) dus niet bezig te houden met de techniek. Onze technici staan voor je klaar en nemen die taken uit handen. In onze livestream studio vind je alle benodigdheden om een professionele podcast op te nemen. De studio heeft hoogwaardige techniek, zodat je het beste geluid overbrengt naar jouw luisteraars.
Geniet van onze naadloze en persoonlijke ervaring bij het organiseren van je online evenement.
Jaarbeurs ligt midden in Nederland, áán Utrecht Centraal. Bovendien hebben we meer dan 3000+ parkeerplaatsen in Utrecht. Je kunt dus met elk type vervoersmiddel komen.
Het organiseren van een event of het opnemen van een podcast vraagt een unieke benadering. Standaard pakket? Nee joh! Vertel ons wat je nodig hebt, wij regelen het.
Ervaar de perfecte combinatie van high-tech apparatuur en warme, gastvrije settings voor jouw online evenement.
Bij Jaarbeurs Studio geniet je van een professionele setting waarin jouw podcast eenvoudig en indrukwekkend tot stand komt. De studio is uitgerust met een regiekamer die garant staat voor topkwaliteit productie en vijf draadloze microfoons voor perfecte verstaanbaarheid. Dankzij geavanceerde apparatuur kun je je podcast bovendien live streamen naar het platform van jouw keuze.
Om het overzicht te behouden, zijn er twee afkijkschermen: één stijlvol ingebouwd in de tafel en één op statief. Daarnaast staan twee krachtige laptops klaar om je opname soepel te laten verlopen. Je staat er nooit alleen voor; een ervaren team zorgt voor vlekkeloze bediening, terwijl een persoonlijke accountmanager je begeleidt van begin tot eind. Alles is aanwezig voor een professionele en stressvrije podcastopname.
Neem contact op!
Een podcast organiseren klinkt gemakkelijk. Het enige wat je nodig hebt, is een goede microfoon, toch? Toch blijkt het lastiger dan gedacht. Want een podcast opnemen waar mensen écht naar willen luisteren, vraagt een hoop meer. Een duidelijk format bijvoorbeeld. En interactie. Maar er is nog meer. Dit zijn onze beste tips om een podcast te organiseren die mensen willen horen.
Een duidelijk format vormt de kern van je podcast. Bedenk op voorhand de tijdsduur van de podcast, de lengte van de reeks en de structuur. Ongeveer 20-30 minuten per aflevering wordt meestal gezien als goede lengte. Denk bovendien na over het stramien: introductie, climax en eventuele call-to-action. En tot slot, zorg dat je iets herkenbaars toevoegt. Een jingle, een terugkerend fragment of een ander vast element.
Ga je bepaalde onderwerpen verder uitdiepen? Nodig dan experts of ervaringsdeskundigen uit om mee te praten over het onderwerp. Let er ook op of ze een fijne stem hebben of interessant kunnen vertellen. Bedenk op voorhand verschillende vragen en leg die al aan hen voor. Tegelijkertijd is het ook leuk om spontane vragen te stellen, want zo hou je de podcast levendig.
De beste manier om mensen geïnteresseerd te houden, is door hun inlevingsvermogen te activeren. Door bijvoorbeeld storytelling te gebruiken. Verhalen blijven hangen, dus vertel informatie aan de hand van echte verhalen en ervaringen. Dit zorgt voor meer beleving in het onderwerp.
Mensen willen zich gehoord voelen. Zelfs als ze naar jouw podcast luisteren. Je vergroot het bereik door een interactief element toe te voegen. Je kunt bijvoorbeeld vragen stellen via social media en die behandelen in je aflevering. Ook leuk: geef je publiek zeggenschap over het volgende onderwerp. Zo bouw je aan een community rondom je podcast.
Dit klinkt nogal logisch, toch komt het vaker voor dan je denkt: slechte kwaliteit. Een sirene die je op de achtergrond hoort loeien, de deurbel die gaat of een krijsend kind op straat… Oei! Een slechte opname jaagt luisteraars weg. Kies daarom voor een professionele studio, dan weet je dat je hier geen last van hebt. Bij Jaarbeurs werken we topapparatuur voor het beste geluid én is onze studio zo ontworpen dat je geen achtergrondgeluiden hoort.