Goede Doelendagen bij Koninklijke Jaarbeurs door de ogen van Elsje van Vuuren
Koninklijke Jaarbeurs: de bevlogen, duurzame en vernieuwende gastheer van heel Nederland. Een plek waar je elkaar ontmoet, inspireert, leert en groeit. We vertellen je graag wat er bij Koninklijke Jaarbeurs speelt en de manier waarop we dingen aanpakken. Hoe? Door kennis te maken met ons meest waardevolle bezit: onze mensen. Elsje van Vuuren (37) werkt twee jaar als senior communicatieadviseur in het team corporate communicatie bij Jaarbeurs. Onlangs liep ze in het kader van de Goede Doelendagen bij Jaarbeurs een dagje mee als vrijwilliger bij het Leger des Heils. Hoe is het eigenlijk om als Jaarbeursmedewerker uit je dagelijkse routine te stappen en een dagje mee te lopen als vrijwilliger? We lopen een ochtend met Elsje mee terwijl ze brood staat te smeren voor dak- en thuislozen bij het Leger des Heils op de Nieuwegracht in Utrecht.
Voordat we Elsje spreken over haar rol als vrijwilliger, vertelt ze vol trots over haar functie in het team corporate communicatie van Jaarbeurs. “Iedere Nederlander kent Jaarbeurs. Van een evenement, een beurs, een congres, een vergadering of een ander spektakel. Jaarbeurs is veel meer dan een beurslocatie. Om die boodschap over te brengen, moeten we blijven communiceren en onze doelgroep vertellen wat er allemaal mogelijk is bij ons. Zo willen we vooral aan eventorganisatoren en eventmanagers laten zien dat we naast (vak)beurzen ook grootschalige en kleinschalige congressen, evenementen en vergaderingen organiseren. Echt alles is mogelijk.”
Koninklijke Jaarbeurs: de bevlogen, duurzame en vernieuwende gastheer van heel Nederland. Een plek waar je elkaar ontmoet, inspireert, leert en groeit. We vertellen je graag wat er bij Koninklijke Jaarbeurs speelt en de manier waarop we dingen aanpakken. Hoe? Door kennis te maken met ons meest waardevolle bezit: onze mensen. Elsje van Vuuren (37) werkt twee jaar als senior communicatieadviseur in het team corporate communicatie bij Jaarbeurs. Onlangs liep ze in het kader van de Goede Doelendagen bij Jaarbeurs een dagje mee als vrijwilliger bij het Leger des Heils. Hoe is het eigenlijk om als Jaarbeursmedewerker uit je dagelijkse routine te stappen en een dagje mee te lopen als vrijwilliger? We lopen een ochtend met Elsje mee terwijl ze brood staat te smeren voor dak- en thuislozen bij het Leger des Heils op de Nieuwegracht in Utrecht.
Voordat we Elsje spreken over haar rol als vrijwilliger, vertelt ze vol trots over haar functie in het team corporate communicatie van Jaarbeurs. “Iedere Nederlander kent Jaarbeurs. Van een evenement, een beurs, een congres, een vergadering of een ander spektakel. Jaarbeurs is veel meer dan een beurslocatie. Om die boodschap over te brengen, moeten we blijven communiceren en onze doelgroep vertellen wat er allemaal mogelijk is bij ons. Zo willen we vooral aan eventorganisatoren en eventmanagers laten zien dat we naast (vak)beurzen ook grootschalige en kleinschalige congressen, evenementen en vergaderingen organiseren. Echt alles is mogelijk.”
Koninklijke Jaarbeurs: de bevlogen, duurzame en vernieuwende gastheer van heel Nederland. Een plek waar je elkaar ontmoet, inspireert, leert en groeit. We vertellen je graag wat er bij Koninklijke Jaarbeurs speelt en de manier waarop we dingen aanpakken. Hoe? Door kennis te maken met ons meest waardevolle bezit: onze mensen. Elsje van Vuuren (37) werkt twee jaar als senior communicatieadviseur in het team corporate communicatie bij Jaarbeurs. Onlangs liep ze in het kader van de Goede Doelendagen bij Jaarbeurs een dagje mee als vrijwilliger bij het Leger des Heils. Hoe is het eigenlijk om als Jaarbeursmedewerker uit je dagelijkse routine te stappen en een dagje mee te lopen als vrijwilliger? We lopen een ochtend met Elsje mee terwijl ze brood staat te smeren voor dak- en thuislozen bij het Leger des Heils op de Nieuwegracht in Utrecht.
Voordat we Elsje spreken over haar rol als vrijwilliger, vertelt ze vol trots over haar functie in het team corporate communicatie van Jaarbeurs. “Iedere Nederlander kent Jaarbeurs. Van een evenement, een beurs, een congres, een vergadering of een ander spektakel. Jaarbeurs is veel meer dan een beurslocatie. Om die boodschap over te brengen, moeten we blijven communiceren en onze doelgroep vertellen wat er allemaal mogelijk is bij ons. Zo willen we vooral aan eventorganisatoren en eventmanagers laten zien dat we naast (vak)beurzen ook grootschalige en kleinschalige congressen, evenementen en vergaderingen organiseren. Echt alles is mogelijk.”
Een klein gebaar met heel veel impactEen klein gebaar met heel veel impact