Koninklijke Jaarbeurs kiest A-Booth als hoofdleverancier voor standbouw

Dames en heren staan in camera te kijken bij stand
Elsje van Vuuren
Elsje van Vuuren
16 september 2025
2 min

Utrecht, 16 september 2025 – Koninklijke Jaarbeurs kondigt een nieuwe samenwerking aan met standbouwer A-Booth. Vanaf 1 januari 2026 zal A-Booth als hoofdleverancier standbouw optreden. Met deze samenwerking speelt Jaarbeurs in op de uiteenlopende wensen van haar exposanten en beursorganisatoren en biedt het zowel innovatieve standaardoplossingen als thematische pakketten die de beursbeleving extra dimensie geven.

Innovatie en beursbeleving centraal
A-Booth is geselecteerd na een tender waarin assortiment, service, kostenbeheersing, duurzaamheid en innovatie centraal stonden. Lieke van den Bemd Hollink, Manager Customer Service & Support bij Jaarbeurs: “Wij zijn ontzettend blij met deze samenwerking. Met A-Booth kunnen we onze exposanten nog beter bedienen met concurrerende basispakketten, innovatieve oplossingen en thematische concepten die extra beleving toevoegen. En dat allemaal zonder concessies te doen aan duurzaamheid of kwaliteit.” Ook A-Booth kijkt uit naar de samenwerking. Peter Noordman van A-Booth: “De samenwerking met Jaarbeurs betekent dat we onze expertise volledig kunnen inzetten om klanten een unieke ervaring te bieden, van de eerste kick-off tot de concrete bestellingen.”

Jaarbeurs breidt dienstverlening uit met gloednieuwe standbouw showroom
In het verlengde van de samenwerking met A-Booth opent Jaarbeurs een nieuwe standbouw showroom in het Beatrixgebouw. Deze fysieke ruimte stelt exposanten in staat om letterlijk te ervaren wat er allemaal mogelijk is op het gebied van standbouw, inrichting, food & beverages en digitale oplossingen. Lieke van den Bemd – Hollink: “Met deze showroom brengen we onze dienstverlening naar een nog hoger niveau. Exposanten kunnen hier niet alleen ideeën bekijken, maar daadwerkelijk beleven hoe hun stand eruit kan zien en hoe de verschillende elementen samenkomen. We begeleiden hen intensief, zodat ze het maximale uit hun beursdeelname halen en daarmee kosten besparen. En zoals gebruikelijk krijgen ze één vast aanspreekpunt die alles van A tot Z regelt. Deze uitbreiding benadrukt onze ambitie om meer te bieden dan alleen vierkante meters op de beursvloer. Het draait om een volledige beleving: innovatie, duurzaamheid en interactiviteit staan centraal, zodat onze klanten een standervaring creëren die echt indruk maakt.”

 

Elsje van Vuuren

Elsje is Corporate PR- en communicatieadviseur in het team corporate communicatie bij Jaarbeurs.