Gouden Giraffe Event Awards 2019: exclusief feest bij Jaarbeurs

Image
Foto: NATHAN REINDS

Nathan Reinds - Gouden Giraffe

Op 1 april rollen we de rode loper uit en vieren we bij Jaarbeurs de kracht van live events tijdens de spectaculaire uitreiking van de Gouden Giraffe Event Awards. Welk bedrijf heeft het meeste impact gemaakt met hun live event?

De 13 genomineerde bedrijven zullen op 1 april nog éénmaal hun event pitchen voor de vakjury, tijdens het middagprogramma in Jaarbeurs Media Plaza. Het luxueuze Jaarbeurs Beatrix Theater vormt ‘s avonds het exclusieve decor voor de spectaculaire finale: de Gouden Giraffe Event Awards uitreiking. En dat belooft wat. Paparazzi, touch-ups en rode lopers: onze bezoekers worden in de spotlight gezet en in de watten gelegd.

Bij Jaarbeurs zien we dat steeds meer bedrijven kiezen voor een live event, omdat de impact van een persoonlijke ontmoeting vele malen groter is dan bijvoorbeeld een digitaal contactmoment. We zijn dan ook trots om als partner en locatie deel uit te maken van de Gouden Giraffe Event Awards: een bijzondere, feestelijke avond waar we de kracht van live events zullen vieren!

Over de Gouden Giraffe Event Awards
De Gouden Giraffe Event Award beloont al sinds 1994 bedrijven en bureaus die hun nek uit steken, en door middel van beleving en een live moment zichzelf durven te vermarkten om een boodschap te communiceren. Na afloop van de laatste editie van de Gouden Giraffe (in april 2013), kondigden de oorspronkelijke initiatiefnemers van de Gouden Giraffe, brancheorganisatie CLC VECTA en High Profile Events, aan zich te gaan herbezinnen, met de markt in overleg te gaan en daaropvolgend een nieuw concept te ontwikkelen. In EventBranche.nl, het multimediale kennisplatform in de evenementenbranche, vonden zij de partij die de award weer nieuwe leven in kon blazen.

De vernieuwde Gouden Giraffe Event Awards manifesteren zich als impact award. De prijs voor de beste zakelijke evenementen van Nederland gaat op zoek naar winnaars in 6 categorieën. Het draait allemaal om de effectiviteit. Natuurlijk spelen creativiteit, innovatie, duurzaamheid en originaliteit ook een rol in de jurering, maar onderaan de streep telt boven alles één ding: welke meerwaarde had het event voor het opdrachtgevende bedrijf (of organisatie)?