Bij Jaarbeurs hebben we de ruimte. Ruimte voor jou om te groeien. Als mens, als organisatie of als merk. Zelf zijn we ooit begonnen als plaats om nationale handel te drijven en inmiddels uitgegroeid tot internationaal hart voor ontmoetingen. Fysiek én digitaal. Want als er iets is waar we goed in zijn, is het wel de kracht van ontmoetingen. Samen zorgen we ervoor dat jij de kijker thuis weet te verbazen en te verrassen met jouw online event.
Midden in Nederland, aan Utrecht Centraal, 30 minuten van Schiphol Airport én meer dan 3000 parkeerplaatsen.
Geniet van onze naadloze en persoonlijke ervaring bij het organiseren van je online evenement.
Elk evenement is uniek. Daarom hebben we geen vaste formats. Vertel ons wat je nodig hebt, wij regelen het.
Ervaar de perfecte combinatie van high-tech apparatuur en warme, gastvrije settings voor jouw online evenement.
Wil je een livestream organiseren in een professionele studio? Dan is de Jaarbeurs Studio perfect. Dit is dé basis voor jouw online event. Onze permanente studio heeft high-tech studioverlichting en hoogwaardige techniek. En niet onbelangrijk: het ziet er gezellig uit. Er staat een warm en gastvrij interieur en er zijn 3 settings die je kunt gebruiken. Een talkshow, presentatiedesk en loungehoek. In de livestreamstudio van Jaarbeurs krijg je alle ruimte om jouw merk in de schijnwerpers te zetten.
Kom langs en ontdek Jaarbeurs Studio!
Jaren geleden ondenkbaar, en inmiddels volledig ingeburgerd in ons leven. Sterker nog… het is een fantastische manier om je gehele publiek te bereiken: de livestream. Een handige methode om van een afstand mee te kijken naar een vergadering, event of talkshow. Ga je een livestream organiseren? Dan komen deze tips van pas.
Ga na wie je wil bereiken en waarom. Wat moet je publiek weten of doen na het zien van je livestream?
Ga je voor een hybride event of een online bijeenkomst? En hoe gaat het eruitzien? Wordt het een interview, presentatie, discussie, talkshow of zet je alleen een camera neer bij een evenement?
Wil je een succesvolle livestream organiseren, dan moet je de kijkers thuis betrekken bij het evenement. Dat doe je door interactie met hen aan te gaan. Stel vragen of laat hen ook meebeslissen over zaken.
Een betrouwbare verbinding is wel het minste wat je nodig hebt bij een livestream. Daarnaast moet je goede camera’s en microfoons hebben. Je wil immers dat iedereen goed te zien en te verstaan is. Bij Jaarbeurs regelen we dit allemaal voor je, eventueel in samenwerking met onze technische partner.
Het decor kan er bij een fysiek event heel mooi uitzien, maar komt dat ook lekker over op beeld? Denk goed na over wát in beeld komt en hoe.
Klinkt zó logisch, en toch wordt het niet altijd gedaan: het testen van apparatuur. Werkt de verbinding naar behoren? Doet de camera het? Is de presentator te verstaan? We kunnen het niet vaak genoeg zeggen: testen, testen, testen!