Jubileum
organiseren

6 mensen brengen lachend een toast uit

Vier een jubileum zonder zorgen

Wij begrijpen dat het organiseren van een jubileum wellicht niet hoort bij jouw dagelijkse werkzaamheden. Dat is het van ons wel. En daarom helpen we je graag met elke stap in dit proces. Vertel ons wat je nodig hebt, wij doen de rest. Bij Jaarbeurs hebben we meer dan 100 jaar ervaring in het hosten en organiseren van evenementen. We weten precies welke ingrediënten er nodig zijn om elk jubileum tot een succes te maken.

Waarom een jubileum organiseren bij Jaarbeurs?

Centrale ligging

Jaarbeurs ligt op loopafstand van Utrecht Centraal en is met 3000 parkeerplaatsen ook goed bereikbaar met de auto

Meer dan 100 jaar ervaring

We hebben meer dan 100 jaar ervaring in het organiseren en hosten van allerlei soorten evenementen

Grote duurzame ambities

We lopen voorop met duurzame initiatieven, beperken onze afvalstromen en bekijken catering vanuit een groene bril

Verschillende ruimtes

Onze locaties bestaan zowel uit kleine als grote ruimtes die flexibel en naar wens in te richten zijn

De jubileumlocaties van Jaarbeurs

Afhankelijk van het doel van het jubileum en de hoeveelheid personen, hebben wij er de ruimte voor.

Ontdek de verhalen achter onze evenementen

Jubileum organiseren?

Kom langs en ontdek wat Jaarbeurs voor jou kan betekenen. Tot snel!

Moniek Dirksz – Kuper

Accountmanager

Moniek

Hier worden wij blij van

4 tips voor het organiseren van een jubileum

Hoera! Je gaat een jubileum organiseren omdat je wat te vieren hebt. Bestaat het bedrijf flink wat aantal jaren? Dan is het reden genoeg om er wat moois van te maken. Met deze tips organiseer je een event vol beleving voor jouw jubileum.

Het type jubileum en jouw wensen hangen nauw samen met de locatie. Vraag jezelf daarom af: welke sfeer wil je dat de locatie heeft? Moet het een moderne setting zijn (zoals onze Media Plaza of Supernova) of ga je graag voor luxe en allure (zoals het Beatrix Theater)?

Een jubileum gaat vaak gepaard met mooie historie. Ga dus terug in de tijd. Bijvoorbeeld met een mooie foto-expositie, een interactief spel of verhalen van oud-medewerkers. Of laat zien hoe een normale werkdag er vroeger uitzag. Wat droegen mensen op het werk en hoe werden interne mededelingen gedaan?

In jouw bedrijf zit veel talent. Niet alleen op werkgebied, want talenten gaan verder dan zakelijke kwaliteiten. Iemand die in z’n vrije tijd bijvoorbeeld in een band speelt. Of fotografeert. Stand-up comedian is. Of toneelspeler. En kan je deze mensen een rol geven tijdens het jubileum? Door hen actief te betrekken, vergroot je het persoonlijke gevoel van het event.

Bij een feestje horen natuurlijk ook lekkere hapjes. Gerechten die passen bij het thema van het jubileum of die aansluiten bij het bedrijf. Onze culinaire adviseurs helpen je graag met de catering. We kunnen alle kanten op en houden wel van een uitdaging. En overal geldt: vers en zoveel mogelijk duurzaam.