Bedrijfsfeest
organiseren

2 pratende mannen op een bedrijfsfeest met een cocktail in de hand

Jouw bedrijfsfeest in goede handen

Al meer dan 100 jaar organiseren en hosten we bij Jaarbeurs verschillende evenementen. En die opgebouwde ervaringen gebruiken we volop. We adviseren je bijvoorbeeld over de eventlocatie, catering, de ontvangst, belichting of de decoratie. Noem het, en wij hebben het weleens voorbij zien komen. Werk je met ons samen? Dan merk je het direct: de glimlach is hier écht. Hospitality zit in ons bloed. Elke dag staan we met plezier op en doen we er alles aan om jouw bedrijfsfeest tot een succes te maken.

Waarom een bedrijfsfeest organiseren bij Jaarbeurs?

Centrale ligging

Jaarbeurs ligt op loopafstand van Utrecht Centraal en is met 3000 parkeerplaatsen ook goed bereikbaar met de auto.

Verschillende zalen

Onze locaties bestaan zowel uit kleine als grote ruimtes die flexibel en naar wens in te richten zijn.

Duurzame ambities

We lopen voorop met duurzame initiatieven, beperken onze afvalstromen en bekijken catering vanuit een groene bril.

Ervaring en expertise

We hebben meer dan 100 jaar ervaring in het organiseren en hosten van allerlei soorten evenementen.

De feestlocaties van Jaarbeurs

Wil je een bedrijfsfeest organiseren op locatie? Bij Jaarbeurs hebben we verschillende ruimten en zalen die je kunt omtoveren tot feestlocatie. Van kleinere intieme zalen tot een grote hal, we hebben plaats voor kleine én grote groepen mensen.

Bedrijfsfeest organiseren?

Kom langs en ontdek wat Jaarbeurs te bieden heeft!

Kelly van der Velden-Otten

Accountmanager

Kelly

Hier worden wij blij van

Be­drijfs­feest organiseren: handige tips

Mag jij het bedrijfsfeest organiseren? Leuk! Een bedrijfsfeest is hét middel om jouw collega’s te verbinden. Te inspireren. Om successen te vieren en medewerkers te inspireren om zo door te gaan. Het is een mooie manier om de bedrijfswaarden van jullie organisatie te benadrukken. Hou deze 5 tips voor het organiseren van een be­drijfs­feest bij de hand, dan wordt het een daverend succes.

Een bedrijfsfeest is méér dan een samenkomst met wat statafels en borrelnootjes. Denk daarom goed na over het doel van je feest. Wil je mensen verbinden? Creativiteit bevorderen? Jullie kernwaarden benadrukken? Ga je een bedrijfsevenement organiseren, dan is het slim om je doel(en) duidelijk te definiëren en op te schrijven. Zo maak je gemakkelijker keuzes tijdens het organiseren.

Kies een thema en gebruik dit als kapstok voor je bedrijfsfeest. Denk daarbij goed na over een thema dat past bij jouw bedrijf, strategie of communicatie. Het thema ‘seventies’ met discoballen wordt bijvoorbeeld veel gebruikt, maar past niet goed bij hele moderne bedrijven. Denk dus secuur na over het thema van je feest. Heb je bijvoorbeeld net een nieuw innovatief product gelanceerd? Kies dan voor een futuristisch thema (ook leuk om het feest dan te houden in onze futuristische Supernova!). Bijvoorbeeld: The Future. Denk aan een hightech aankleding, interactieve displays en meer.

De eerste indruk kun je maar één keer maken. Begin daarom het bedrijfsfeest met een knaller. En dát begint natuurlijk veel eerder dan het feest zelf. Door inspirerende previews te sturen bijvoorbeeld. Licht een tipje van de sluier en laat zien wat er gaat komen. Of stuur interessante goodies die medewerkers kunnen gebruiken op het feest. Een accessoire voor de dresscode of een ouderwetse wegwerpcamera waarmee ze herinneringen kunnen maken. En het daadwerkelijke bedrijfsfeest? Die begin je natuurlijk ook met een knaller. Een verrassende act, een warm entree of een grappige ijsbreker.

Het woord zegt het natuurlijk al; een bedrijfsfeest moet feestelijk zijn. Bijzonder. Inspirerend. Verbindend. Dit is het event waar jouw medewerkers en partners al tijden naar uitkijken. Blaas ze daarom omver met een verrassing. Een spetterend optreden van een dansgroep, een awarduitreiking voor medewerkers of interactief spel, bijvoorbeeld. Vermeld wel dát er een verrassing is op het bedrijfsfeest, maar niet wat het is. Zo creëer je meer spanning om je event en hebben medewerkers echt iets om naar uit te kijken.

Een bedrijfsfeest is iets moois waar mensen nog met plezier op terugkijken. Die positieve sfeer kan je nog lang laten doorwerken. Stuur bijvoorbeeld een bedankmail- of video vanuit de CEO naar iedereen en blik terug op de mooie momenten. Of plan een ‘after borrel’ een week later en laat een aftermovie vol hoogtepunten van het bedrijfsfeest zien. Zo kan iedereen nog even nagenieten van die speciale dag.