Een compleet evenement voor 10.000 medewerkers organiseren in ongeveer drie weken tijd. Onmogelijk, zou je zeggen. En toch deed Rabobank het. Ter ere van het 125-jarig bestaan werd alles uit de kast getrokken voor een immens groot feest bij Koninklijke Jaarbeurs. Hoe ze dit klaarspeelden in zo’n korte tijd? Eventmanager bij de Rabobank, Hester Wilms onthult: ‘Wederzijds vertrouwen in elkaar.’
‘Twee keer eerder hebben we een medewerkersfestival bij Rabobank georganiseerd. We hebben daarbij een vast concept, wat we samen met ons evenementenbureau HDVP Events uitwerken,’ zegt Hester Wilms, Eventmanager. ‘Het festival vindt plaats op onze eigen campus met acts van onze eigen medewerkers. Ook staan wij zelf achter de bar. Dit jaar wilden we het 125-jarig bestaan vieren met het medewerkersfestival.’
Met nog maar een paar weken op de teller, was het festival praktisch in kannen en kruiken. Tot het moment van de kaartverkoop. Paul van Stempvoort, eigenaar van HDVP Events: ‘Binnen een half uur waren alle vierduizend kaarten al uitverkocht! Er was zoveel animo voor, iedereen wilde het 125 -jarig bestaan van Rabobank vieren, we moesten een alternatief bedenken.’