Tom van Kuyk heeft de afgelopen jaren waardevolle ervaring opgedaan als hoofd merkstrategie en bezoekersinstroom bij Holland Casino. Hier realiseerde hij een volledige herpositionering van het merk, inclusief een nieuwe huisstijl, vernieuwde campagnestrategie en innovatieve activatieconcepten. Dit heeft geleid tot een significante verbetering van alle merkgerelateerde KPI’s. Daarvoor werkte Van Kuyk bij Rabobank, waar hij verantwoordelijk was voor partnerships en merkbeleving en initiatieven zoals Rabo Clubsupport en Brasserie2050, die de coöperatieve rol van de bank in maatschappij belichtten en versterkten.
Bij Jaarbeurs gaat Van Kuyk zich richten op de ontwikkeling en implementatie van innovatieve concepten op zowel nationaal als internationaal niveau. Ook zal hij zich bezighouden met vernieuwing binnen het vastgoed van Jaarbeurs. Van Kuyk:”Ik kijk er ontzettend naar uit om deel uit te maken van het Jaarbeurs team en een bijdrage te leveren aan de strategie richting 2030 waarbij innovatie een van de drijvende krachten is.”
Jeroen van Hoof, CEO Koninklijke Jaarbeurs: “We zijn verheugd om Tom aan boord te hebben. Zijn expertise op het gebied van merkbeleving en innovatie sluit perfect aan bij onze ambitie om Jaarbeurs toekomstbestendig te maken met vernieuwende concepten die aansluiten op de wensen van onze klanten en bezoekers. Die innovaties moeten wat ons betreft radicaal zijn, waarmee we onze sector gaan wakker schudden”.